रविवार, 25 सितंबर 2011


چاہے دن ہو یا رات میرے ساتھ رہو 
رہے نہ رہے کوئی ساتھ میرے ساتھ رہو 
مل رہے ہیں دو دل آہستہ آہستہ 
کہہ رہے ہیں جذبات میرے ساتھ رہو 
رفتہ رفتہ بڑھتے جائنگے تعلقات 
باتوں سے نکلے گی بات میرے ساتھ رہو 
مجھے تم سے ملانے کی سازش میں
کب سے لگی تھی کائنات میرے ساتھ رہو 
عمر بھر نہیں تو کچھ پل ذرا تو ٹھہرو 
دور تلک ہے برسات میرے ساتھ رہو 
ہزاروں سے نہیں بس تم سے وفا کی ہے 
تھام لیا ہے تیرا ہاتھ میرے ساتھ رہو

                   ======

وقت سے پہلے ہی قیامت ہو جاےگی 
ہمیں اگر آپ سے محبّت ہو جاےگی 
اس قدر چاہت سے ہمیں نہ دیکھئے 
جان جو بچی ہے رخصت ہو جاےگی 
میرے ساتھ کسی نے دیکھا ہے تم کو 
کل تک شہر میں آفت ہو جاےگی 
شروع شروع میں دل پر اختیار رہتا ہے 
آگے آگے دیکھنا شرارت  ہو جاےگی 
آج خدا کا درجہ دیا ہے تم کو 
روز نہیں ملنا عادت ہو جاےگی 

سعود اندرے 

0 टिप्पणियाँ:

प्रकाशित सभी सामग्री के विषय में किसी भी कार्यवाही हेतु संचालक का सीधा उत्तरदायित्त्व नही है अपितु लेखक उत्तरदायी है। आलेख की विषयवस्तु से संचालक की सहमति/सम्मति अनिवार्य नहीं है। कोई भी अश्लील, अनैतिक, असामाजिक,राष्ट्रविरोधी तथा असंवैधानिक सामग्री यदि प्रकाशित करी जाती है तो वह प्रकाशन के 24 घंटे के भीतर हटा दी जाएगी व लेखक सदस्यता समाप्त कर दी जाएगी। यदि आगंतुक कोई आपत्तिजनक सामग्री पाते हैं तो तत्काल संचालक को सूचित करें - rajneesh.newmedia@gmail.com अथवा आप हमें ऊपर दिए गये ब्लॉग के पते bharhaas.bhadas@blogger.com पर भी ई-मेल कर सकते हैं।
eXTReMe Tracker

  © भड़ास भड़ासीजन के द्वारा जय जय भड़ास२००८

Back to TOP